Fredag!

Heej alla fina! Har inte bloggar på ett tag men har gjort så mycket i helgen så jag har lixom inte haft tid. Men en sak som hände i fredags i skolan var typ att nån hade knipsat upp massa lås i skolan och snott massa saker ! :oo Dom snodde tydligen min plånbok, men märkte det inte förränta igår.. Men tur att jag inte hade så mycket pengar typ 200 eller ngt också alla mina bonuskort men jag får skaffa nya. Men jag ni bah åhh jätte intressant ... Men ah sen efter skolan så kom Matti och Tatti till mig vi hyrde två skräckisar och massa snacks och tjockade oss hela kvällen. Mys, men vi satt och skrek som fan till filmerna ni skulle bara veta ;o Hhhhhhhh bloggar om igår lite senare puss :**


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback