NU ÄR JAG HEMMMMA!

Jao. Kom hem ca kl ett igår natt så jag han ju inte blogga då, och på tåget var det pissinternet! I Åre var det asnjas! åkt skidor i typ HELA åre förutom björnen (bara dom som har varit i åre fattar ;)). Vi åkte också upp till toppen igen som förra året och åkte skidor ner :) Bilderna visar typ en helt vanlig dag i åre! Men jag han inte ta så mycket bilder med min systemkamera men dom här är det !;) När vi stog på busshållsplattsen och väntade så mötte vi våra sysslingar där.. Vi bah What? Dom hade tydligen också vart där när vi har varit där haha.. Världen äär liten!.. Men kommer att blogga mycket idag satt ni vet det,.. och snälla kommentera mera! Puss

Kommentarer
Postat av: Isabella

Vilka fina bilder!

2012-01-30 @ 17:37:28
URL: http://isabellaandersen.myshowroom.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback