FUckn its monday tomorrow

Hellu allihopa :) Imorgon är det skola .. på Tisdag har jag nationella i matte och onsdag & torsdag har vi hälsodagar (vad är det?) så jag har sovmorgon alla dagar utan imorgon :'D Iaf idag har jag varit med mina sysslingar vi gick till centrum och dom ville se 5D osv, vi var också hemma hoss min mormor och åt så gott! Nu är jag hemma ska plugga lite och checka lite bloggar osv. Men imogon åker dom hem till Danmark tyvärr :/ Men lite tråkiga webcambilder på mua :) Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

veckans blogg är avslutad! kika in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen:

http://hannalovisasol.se/2012/march/veckans-blogg-.html#comment

2012-03-19 @ 07:42:42
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback