Tjeena



Tjeeeenare bruur ;) skojja bara lite :D men hallo Anna pytte pannas readers. Majzor, maja, majii, majsan här ;) Jag gör ett litet gästinlägg här i annis blögg. Men keep your eyes open för snart ska lilla moi starta en blogg igen. (applåder applåder). Ja vet jag är bäst. Men iallafall nu har vi håltimme för idrotten var inställd. Så snart har vi musik sen har jag franska men anna och lovisa har håltimme och sen so och sen sluuuut. Men vet inte riktigt vad jag ska skriva så jag tänkte skriva lite fakta/bekännelser om Annis pytte pannis ^^

5 bekännelser om ANNA

Anna älskar att vara ego och tar bilder på sig hela tiden.

Anna tycker hennes hår är skit lockigt men jag skulle döda för att få sånt platt hår.

När Anna var liten var hon jätte blyg så att jag fick tala för henne.

Anna loves Hollister men jag tycker Hollister är lite uttjatat.

Anna avgudar Justin Bieber och drogar hans nya låt.


Some facts about ma girl ♥
c u later aligator


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback