Kärlek till dagen!

Igår taggade jag till gröna lund för er som inte visste det. Det var fullt med folk redan när vi kom dit, men eftersom jag o Andrea har guldiisskort slapp vi stå i två timmar och vänta som våra kompisar gjorde.. Vi skulle typ käka vid sju och vi ställde oss i kö i en timme och precis när vi har fått maten så  hör man alla som börjar skrika jag bah SHIT! Och så springer vi  dit och så blablablabla det var awesome! oherre vad jag e trött i benen och armarna idag.. men det var så sjukt jävla kul! Stackars er som inte kom in på grönan.. Filmade en del också får se om det kommer upp på bloggen .. Pusspuss

Kommentarer
Postat av: LISAFISAP ★ Photography

Så fina bilder du tar på din blogg! vill du vara med i min foto-tävling med temat djur & natur? :)



LÄNK: http://lisafisap.blogg.se/2012/may/foto-tavling.html#comment



/ L I S A F I S A P

2012-05-06 @ 20:40:50
URL: http://lisafisap.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback